czwartek, 3 lutego 2011

Dobre A Polskie - Twist The Beast



Zespół pochodzi z Poznania i gra muzykę inspirowaną tramwajami i papierosami (witajcie w drużynie!). Od czysto muzycznej strony jest to intrygujący surowy post-punk z lekkimi naleciałościami noisowymi i punkowymi (w dobrym tego słowa znaczeniu). Moją uwagę przykuł również głos i poetyckie teksty Pawła Swiernalisa. Muzyka zespołu jest bardzo dojrzała, surowa i podskórnie niepokojąca. W twórczości Twist The Beast słychać smutek, ból i zrezygnowanie. Klimat nagrań przypomina mi zadymiony klub późną nocą - przy stolikach siedzą już tylko zrezygnowani dekadenci paląc ostatnie fajki które mają. Najbliższe porównanie jakie mi się nasuwa to Świetliki. Trudno mi zrozumieć dlaczego dopiero teraz się dowiedziałem o tym zespole (apel do zespołu: musicie bardziej zadbać o promocje!). Koniecznie ściągnijcie 3 kawałki z ich profilu na last.fm

last.fm

8 komentarzy:

  1. Pewnie jechali tramwajem przez Szopienice.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za konstruktywną wypowiedź, ale porównania ze Świetlikami nie łapię ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzi mi o ponury klimat, poetyckie teksty oraz częściowo muzykę - to porównanie to nic złego

    OdpowiedzUsuń
  4. przestań, nie mówię, że to coś złego. po prostu byłem ciekaw od której strony jest podobieństwo i już czaję ;)
    ogólnie wielka piona za bloga, będę często zaglądał !

    OdpowiedzUsuń
  5. na koncertach wiele lepiej niz na tych smiesznych nagraniach, ktore robilismy sami

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.myspace.com/szewcy

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ładnie ci panowie grają. "Wyzwoliciel" moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń