sobota, 5 lutego 2011

Wykopaliska #20

VA - Girls In The Garage 8/10



Niesamowita kompilacja zawierająca nagrania kobiecych garażowych składów z wczesnych lat 60. Króluje tutaj surf rock oraz prosty rock'n'roll. Żaden z prezentowanych na składance zespołów nie odniósł szerszego rozgłosu. Moje faworytki to The Chymes (proto-vivian girls hehe) oraz The Continental Co-Ets ze swoim surf rockowym killerem który mógłby się znaleźć na ścieżce dźwiękowej do "Pulp Fiction".

Download

Minks - By The Edge 7/10



Zespół z NY. Duet gra muzykę czerpiącą garściami z shoegazu czy 80sowego indie popu. Niby banał - ale to jest naprawdę dobre. Zwróćcię uwagę na singlowe "Funeral Song" oraz "Indian Ocean" (które przypomniało mi o pierwszej płycie Ecstatic Sunschine").Muzyka Minks brzmi jak bezcelowy samotny spacer w deszczowy dzień. Sami nie wiemy czy jest nam bardziej smutno czy wesoło - ale idziemy do przodu. Chciałbym ich usłyszeć na tegorocznym Offie!

Download

Judas Priest - British Steel 7/10



Chwila - zaraz - co robi jakiś zdziadziały heavy metal na moim blogu? No właśnie sam się mocno zastanawiam. Ostatnio grzebiąc w kartonie ze starymi kasetami, wyciągnąłem poza omawianym ostatnio Post regimentem właśnie Judas Priest. Bez przekonania zapuściłem starą kasetę - aż tu nagle wyskakuje taki killer jak "Breaking The Law" (ostatni raz słuchałem tego kawałka gdzieś w gimnazjum). Chwilę potem atakuje pędzące "Rapid Fire" a potem "Metal Gods" z refrenem którego nie da się zapomnieć. Dobrym kawałkiem jest też zamykający "Steeler". Ważna lekcja muzycznej historii!

Download

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz