niedziela, 30 stycznia 2011

Wykopaliska #19

Post Regiment - Post Regiment 8/10



Mam ogromny sentyment do tego nagrania. Kaseta post-regimentu towarzyszyła mi przez trudne czasy gimnazjum. Jak dla mnie najwybitniejszy polski punk rockowy album lat 90 na równi z "Ile Procent Duszy" Dezertera. Wychowywałem się na takiej muzyce (chociaż lata mojego gimnazjum przypadały na środek 00s i wszyscy wtedy słuchali Linkin Parków). Przemyślane kompozycje, dobre melodie i uwaga: naprawdę świetne teksty. Jeżeli alergicznie reagujesz na zbitkę słów "polski punk" - posłuchaj a na pewno zmienisz zdanie.

Download

The Babies - The Babies 7/10



Świeża płyta side-projectu Cassie Ramone (na codzień Vivian Girls). Nie ma tutaj nic wybitnego/zaskakującego/rewolucyjnego - ale mimo to jest to bardzo dobra muzyka której ma się ochotę słuchać w kółko. Proste melodyjne kawałki w stylistyce noise-pop/surf-rock. Szczególnie dobre utwory to "Sunset", "All Things Come to Pass", "Wild I" oraz "Wild II". Fajne granie, chętnie posłuchałbym na Offie. To zadziwiające ,że wszystko czego chwytają się członkinie Vivian Girls/Dum Dum Girls nigdy nie jest klapą.

Download

Fuck Buttons - Tarot Sport 7/10



Transowo noisowa elektronika. Rozległe dźwiękowe pejzaże, neutralne emocjonalnie, czyste i surowe. Okładka świetnie oddaje klimat płyty.

Download

3 komentarze:

  1. "Post Regiment" to genialna płyta. Słuchałem tego setki razy. Mam jeszcze stare wydanie z tą paskudną okładką.

    OdpowiedzUsuń
  2. niewiele (jeśli nie żadna) punkowych płyt w Polsce ma tyle - jak to się ładnie teraz mówi - hooków co pierwszy Post Regiment.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 1. CKOD było więcej hooków.

    OdpowiedzUsuń