poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wykopaliska #35


Crystal Stilts - Alight of Night 8/10



Cholernie dobra płyta, dawno jej nie słuchałem i gdy do niej wróciłem sprawiła mi dużo radości. Crystal Stilts to post-punkowa/noise-popowa kapela z Nowego Jorku. Ich muzyka brzmi zupełnie jak nagranie garażowego zespołu z wczesnych lat 70 słuchane na starej winylowej płycie przysłanej przez wyjątkowo ogarniętego wujka ze stanów. W rzeczywistości zespół jest współczesnym tworem, wpadli nawet na Off Festival w 2009. Świetny materiał. Swoją drogą jestem ciekaw jak udało im się osiągnąć AŻ TAK oldschoolowe brzmienie.

Download

Male Bonding - Nothing Hurts 8/10



Niby jakieś mdłe jednosezonowe indie a wytrzymało próbę czasu. Male Bonding grają pitchforkowy noise-pop/punk jednak robią to w sposób na tyle porywający, że co jakiś czas z chęcią wracam do ich nagrań. Muzyka do jazdy na deskorolce. Byli w tym roku na Offie jednak o nieszczęsliwej porze - bowiem w tym samym czasie grało Blonde Redhead.

Download

Ash Borer - Ash Borer 7/10



Zagłada. Tu nie ma żartów, panowie z Ash Borer grają depresyjny, minimalistyczny kasetowy black metal i w sumie na tym mógłbym skończyć. Najlepszy "true" black metal jaki słyszałem w tym roku.

Download

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz