poniedziałek, 30 lipca 2012

Off Festival 2012


Tradycyjnie przedstawiam listę gigów na które najlepiej się wybrać. To będą cudowne trzy dni. Jak zawsze.

Piątek

16:10 Snowman / Bo pyry
17:00 Profesjonalizm / Bo jazz i Lado ABC
17:50 Savages / Bo Kurt Vile jest nudziarzem a post-punkowe dziewczyny są hot
18:45 Converge i Demdlike Stare / Bo obie pozycje bardzo mocne i bardzo ciężkie, zobaczę trochę tego i tego szczególnie, że ich koncerty będą trwały całą godzinę.
19:45 Chromatics / Bo nie Nosowska
20:45 Death in Vegas / Bo przestrzeń
22:00 Charles Bradley and His Extraordinaires / Bo wydaje mi się to kompletnie zagadkowe i egzotyczne jak na Off Festival
23:05 Mazzy Star / Bo miłość i wspomnienia i nostalgie no i nie ukrywajmy najlepszy ich kawałek
00:05 Metronomy i Bardo Pond / Bo Metronomy ma dobre melodie i lubi ich moja dziewczyna a Bardo Pond bo koledzy szugejzowcy mi nie wybaczą
01:15 Atari Teenage Riot / Bo rozpierdol taki, że klękajcie narody

Sobota

14:00 Hanimal / Bo znajomi, na dodatek warci polecenia
14:30 Crab Invasion / Bo znajomi, na dodatek warci polecenia [2]
15:00 Beneficjenci Splendoru / Bo dziwaczne i intrygujące
15:35 Kristen / Bo najlepszy w tym kraju zespół po Ściance, boje się tylko, że na dużej scenie ich muzyka może stracić.
16:10 Kobiety / Bo zmysłowe i piękne
17:00 Tides From Nebula & Blindead / Bo wspólny set dwóch kapel naraz brzmi intrygująco
17:50 Retro Stefson / Bo Aptekę już widziałem a Retro Stefson to muszą być solidne freaki.
18:45 Pissed Jeans / Bo hardcore'owe szaleństwo i crowd surfing
19:40 Baroness / Bo wszyscy mi mówią, że to będzie dobry gig
20:45 The Wedding Present / Bo bardziej ze mnie indie chłopiec niż free jazzowiec
22:00 Thurston Moore / Bo nie ma na tym świecie gitarzysty, który bardziej by wpłynął na mój styl gry, bo niewielu jest tak bardzo cool ludzi jak Thurston.
23:00 Shangaan Electro / Bo zapowiada się coś rzeczywiście egzotycznego
00:10 Iggy And The Stooges / Bo chcę opowiadać swoim dzieciom, że zobaczyłem The Stooges na żywo
01:10 Spectrum / Bo odloty

Niedziela

14:30 Piętnastka / Bo to bardzo marzycielska, szlachetna muzyka
15:35 Levity / Bo to musi być udane, tacy ludzie nie umieją nie grać
16:10 Afrokolektyw / Bo nie słyszałem jeszcze ich na żywo
17:00 Jacaszek / Bo najlepszy polski ambient
17:50 Ty Segall / Bo to może być koncert życia. Będzie coś czuję.
18:45 Group Doueh / Bo egzotyka jest naprawdę ciekawa
19:40 Twilight Sad / Bo w tym czasie nie ma nic ciekawszego.
20:45 Kim Gordon & Ikue Mori / Bo O RETY KIM GORDON <333333
22:00 Battles / Bo marzy mi się by usłyszeć wszystkie największe hity tego zespołu na żywo. Chcę doznać mocy math rocka!
23:05 Stephen Malkmus & The Jicks / Bo O RETY MALKMUS <333333
00:05 Iceage / Bo wiem, że w tym czasie jest Swans ale z Iceage czuję dużo większą duchową więź
01:25 Fennesz & Lillevan / Bo to będzie piękne zakończenie festiwalu a Fennesz na żywo zawsze się sprawdza

3 komentarze:

  1. + piątek 14:30 Obscure Sphinx / Bo najlepszy polski post-metal, chociaż to nie jest muzyka do słuchanie o godzinie 14:30 i to jeszcze plenerze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a Band of Endless noise?

    OdpowiedzUsuń